Hanya Tinggal Kenagan :'(


Hmmm , seriously aku tak sangkan yg kau betul-2 syang kan aku ? Aku pikir kau dah tak syang kan aku ? Tapi salah , kau betul syg kan aku , Hmmm :( ... Firstly, aku sangka sejak lama kita tak texting , kau dah sikit-2 melupakan aku ? Hmmm , aku tak kesah , aku tahu dugaan yang melanda amat besar untuk rempuhi .. Tapi aku akan melaluinya dgan seadanya .. K , aku terkejut time kau kata ada girls lain ? hmm >.< aku memang sedih time tuh :'( , Tapi aku pikir-2 beter Break daripada kene Game kan ? Hmm , time aku mintak break kau kata , "haduh tanak lah" , k aku stay ingat lagi :( , Tapi aku ckap jodoh kita sampai disini jeh , If ada jodoh lagi k :> ,  Then daripada situlah hubungan kita terputus :'( , Hmmm seriously dalam berapa hari tuh baru aku dapat tahu yg kau betul2 syg kan aku , then sebenarnya kau takda Girls lain ? And Akeem dia tak pernahg tengok kau menagis sebab perempuan !! , Aku tekejut lah , then aku mintak maaf kat dia yg aku buat dia mcam tuh , Hmm anyway aku tahu dikalagan member dia , ada yang marah dekat akuu ? Aku nak mintak maaf sgt-2 , Seriouly aku pikir dia betul-2 rupa-rupanya dia main main , Hmmm I am so so Soryy with you Haszreel Azmeer :(