I am so so Sad :'(


Hmm k , Firsrtly atiqah nak bagi tahu , Atuk aku telah meninggal dunia pada 13.4.2011 , Hmmm aku amat sedih tak dapat tengok arwah atuk aku dikebumikan , Hmmmm :'( menagis aku dibuadnya . haih apsal lah aku exam awal sangat ,Haih -.- kalau tak aku boleh ziarah atuk aku , I am so so Sad :'( , Atuk atuk , ika tak dapat dengar atuk nyanyi lagu Jepun dah kan , Kalau tak dulu atuk mesti menyani kan ieyqa lagu tuh , tapi sekarang ? Hmmmmm :'( atuk mengapa dan kenapa atuk mesti pegi , atuk tahu tak ieyqa rindu atuk ? Hmm takpa lah , mungkin Allah lebih menyangi dia :) Ieyqa Redho dengan hati yang Iklas :'( ,  K lepas jeh Atuk aku meningal , Kucing kesayangan aku pulak meninggal Amoyy , Hmmm kenapa mesti belaku semua ini , Ya Allah besar nya dugaan yang aku hadapi , Hmmmm :'( , Amoy baru tadi kita bergurau kan syg ? tapi bila aku balik sekolah jeh , aku tanya mana Amoyy , kejap lagi orang kata , Dia kena langgar , Hmmmmm TERSENTAP aku dekat situ , Hmmmmm :'(  k lahh sampai disini jeh , Al-Fatiha kepada arwah atuk aku yang telah meninggal dunia , Hmmmm :'(